پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
ساداتی نژاد در حالی وعده به جبران هزینه‌های وارده بر مردم برای افزایش قیمت آرد از افزایش میزان راه یارانه می‌دهد که بسیاری از منتقدین به این روش‌ها نقد‌های اسای وارد دانسته و آن را بنوعی انحراف از صراط می‌دانند. جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس کمیسیون امنیت ملی هم در این خصوص هشدار داده و بیان داشته که اگر قرار است هزینه مردم به قیمت جهانی باشد، درآمدشان هم باید در سطح جهانی و با دلار باشد نه ریال بی ارزش.
شعار سال: سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی مدعی شده است که یارانه‌ای به منظور جبران افزایش قیمت آرد به مردم خواهیم داد که بیش از هزینه‌ای است که به آن‌ها تحمیل شده است. منتقدین این رویه رفتاری ساداتی نژاد را نوعی رفتار فرار به جلو تفسیر نموده که در خصوص مسائلی دیگر نظیر قیمت مرغ و تخم مرغ، الگوی کشت، سه میلیارد دلار خودکفایی برنج، کشت قراردادی، قیمت برنج ۶۰ تومانی و ..، مسبوق به سابقه بوده است.
 
در همین رابطه دکتر جلیل رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی هشدار داده اند که آزاد کردن قیمت آرد اشتباه فاحش است . صبر مردم را آزمایش نکنیم . اگر قرار است هزینه مردم به قیمت جهانی باشد، درآمدشان هم باید در سطح جهانی و با دلار باشد نه ریال بی ارزش.
تداوم وعده درمانی ساداتی نژاد با عبارت جبران می‌کنیم و هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی
در همین رابطه داوود مرادیان بیان داشته است که حذف ارز ترجیحی به شیوه کودکانه فعلی تنها به تثبیت گرانی منجر می شود.
تداوم وعده درمانی ساداتی نژاد با عبارت جبران می‌کنیم و هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
این عوضی بقخش کشاورزی رو بیچاره کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین