پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: پروژه نیمه‌کاره مونوریل قم از طرح‌های حاکمیتی بوده و اجرا یا عدم اجرای آن در کارگروه‌های ملی تعیین خواهد شد.
شعار سال: حسین اسلامی گفت: هم‌اکنون مباحث کارشناسی در خصوص توجیه اقتصادی و حمل‌ونقلی پروژه مونوریل در حال انجام است و تاکنون این کارگروه‌ها و جلسات نتیجه نهایی را به همراه نداشته است.

اسلامی گفت: وضعیت نابسامان اطراف حرم مطهر قابل توجیه نیست و شورای اسلامی شهر قم در تملک املاک مجاور طرح‌های عمرانی باید رعایت امانت در صرف بودجه‌های اعتباری را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: هم‌اکنون ساکنان خانه‌های در حریم دکل فشارقوی برق این مناطق با عوارض شدیدی روبه‌رو هستند و دولت از سال‌های گذشته اراضی ۳۲ هکتاری را به عنوان پشتیبان این طرح در شهرک پردیسان در نظر گرفته که در سفر اخیر هیئت دولت پیگیری این موضوع به‌صورت کامل به استان قم واگذارشده است.

اسلامی گفت: به دلیل زائرخیز بودن شهر قم، نوع برخورد و تسهیلاتی که شورای اسلامی شهر قم به هتل و مراکز اقامتی ارائه می‌دهد متفاوت از تسهیلاتی است که به کاربری‌های تجاری ارائه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با راه‌اندازی باغ پرندگان، تله سیژ و سایر مراکز تفریحی، ماندگاری مسافران در قم در حال حرکت به سمت مطلوبیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر عضو کارگروه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به قم است و مصوبات در حوزه شهرداری قم از این طریق به‌صورت دقیق‌تر دنبال می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۲۴۸۵۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین