پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
معاون وزیر ارشاد گفت: خریداران از نمایشگاه مجازی کتاب، هیچ هزینه‌ای متحمل نمی‌شوند.به گفته وی مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب با هر قیمتی برای خریداران رایگان خواهد بود و وزارت ارشاد این هزینه‌ها را تامین می‌کند.
شعار سال: یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: با همکاری وزارت ارشاد، امسال در نمایشگاه کتاب یارانه پست دو برابر شده است و همه فاکتور‌ها تا ۷۵ هزار تومان برای ناشران، به صورت رایگان توسط پست ارسال می‌شود.

به گفته وی مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب با هر قیمتی برای خریداران رایگان خواهد بود و وزارت ارشاد این هزینه‌ها را تامین می‌کند.

گفتنی است؛ سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال در دو بخش حضوری و مجازی از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:8127692، www.yjc.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
حضوری به نمایشگاه رفتن یه حال و هوای دیگه ای داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین