پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تیم مدیریتی ساداتی نژاد با برداشت‌هایی نادرست و غیر دقیق، ادعای تامین ۸-۱۱ میلیون تنی گندم و خودکفایی داخلی را داشت. الان بدلیل انکه می‌داند مردم گندم را با این قیمت‌ها به دولت نخواهند فروخت، خشکسالی را بهانه نموده و خرید تضمینی را در حدود ۴.۵ تا ۵میلیون تن بیان کرده است. خجالت بکشید از این همه اهمال در گام دوم انقلاب و نیازمندی کشور به وجود مدیرانی دست پاک و کارامد.
شعار سال: علیرضا مهاجر معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری یک رسانه، در خصوص میزان خرید گندم در قالب خرید تضمینی در سال جاری، گفت: سال گذشته یکی از خشک‌ترین سال‌های کشور در هفتاد سال اخیر بود، اما میزان بارندگی در سال جاری نیز نسبت به سال قبل خود حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم باتوجه به تدارکی که کشاورزان دیده بودند و بارش باران در روز‌های آینده بتوانیم به میزان سال گذشته از کشاورزان گندم خریداری کنیم، افزود: باید این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم با تدارک لازم در زمینه نهاده‌ها و سوق دادن کشاورزان از کشت سبزی و صیفی به سمت محصولات اساسی در سال زراعی آینده بتوانیم نیاز کشور را در داخل تامین کنیم.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: پیش بینی ما این است در صورتی که در غرب کشور طی روز‌های باقیمانده از اردیبهشت و خرداد ماه شاهد بارندگی باشیم بتوانیم ۵ میلیون تن گندم در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری کنیم، اما متاسفانه گزارش‌های هواشناسی اعلام می‌کند که بارندگی مناسبی در این مناطق نداریم به همین دلیل احتمالا همانند سال گذشته حدود ۴ و نیم میلیون تن گندم خریداری کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۹۹۱۴۹، www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
با این اوضاع چطور میتونیم تو تولید گندم خودکفا بشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین