پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تزریق گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تا ایستگاه ورودی حوزه سیستان انجام شده و تست نهایی شبکه داخلی نیز در حال انجام است.
شعار سال: محمدرضا میرشکاری اظهار داشت: عملیات گازکشی در منطقه سیستان در شهر‌های زابل، زهک، ادیمی، دوست‌محمد و محمدآباد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: عملیات گازکشی در شهر زابل از ۴۹۸ کیلومتر شبکه تغذیه ۳۹۷ کیلومتر معادل ۸۰ درصد، شهر‌های ادیمی و دوست‌محمد از ۱۴۳ کیلومتر شبکه ۱۳۲ کیلومتر معادل ۹۲ درصد، در شهر‌های محمدآباد و زهک از ۱۳۵ کیلومتر ۱۱۵ کیلومتر معادل ۸۵ درصد شبکه تغذیه اجرا شده است.

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه جنوب استان در شهر خاش از ۳۹۱ کیلومتر شبکه ۱۰۰ درصد آن اجرا شده و تزریق شبکه منوط به تکمیل شدن خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش است، هم زمان در شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش از ۴۰۰ کیلومتر ۱۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و پیمانکار در حال انجام کار است.

وی بیان کرد: در شهر ایرانشهر از ۴۴۰ کیلومتر شبکه ۴۳۶ کیلومتر معادل آن ۹۹ درصد، در شهر محمدان از ۶۰ کیلومتر ۵۵ کیلومتر معادل ۹۱ درصد، شهر بمپور از ۱۰۰ کیلومتر شبکه ۷۰ کیلومتر معادل ۷۰ درصد، شهر بزمان از ۶۵ کیلومتر شبکه ۶۳ کیلومتر معادل ۹۶، شهر دلگان از ۱۰۶ کیلومتر ۱۰۳ کیلومتر معادل ۹۷ درصد عملیات گازرسانی اجرا شده است.

میرشکاری با اشاره به پیشرفت توزیع انشعابات در زاهدان اظهارداشت: در شهر زاهدان حدود ۱۴۰ هزار مشترک یعنی ۶۳ درصد انشعابات انجام شده که شامل یک‌هزار و ۳۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز داشت که یک‌هزار و ۳۹۹ کیلومتر معادل ۱۰۱ درصد است که اجرا شده و یک درصد اضافه با افزوده شدن توسعه شهری به خصوص در شهرک صنعتی زاهدان و گازرسانی به کارخانه آرد بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۰۶۴۳۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین