پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کاهش کیفیت اینترنت افزایش قیمت آن اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده که توجیهات اپراتور‌ها منطقی است، اما از نظر من این‌گونه نیست و توجیهات اپراتور‌ها برای افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی ابداً منطقی نیست.
شعار سال: معین الدین سعیدی در واکنش به افزایش قیمت اینترنت تصریح کرد: هیچ توجیه منطقی برای افرایش قیمت بسته‌های اینترنتی وجود ندارد و مردم حق دارند که در این خصوص نگران باشند.

وی با بیان اینکه «بسیاری می‌گویند که افزایش قیمت اینترنت در راستای تکمیل پازل طرح صیانت است»، اظهار کرد: دوستان وزارت ارتباطات بگویند که تا الان کدام طرح توسعه روستایی را انجام داده‌اند که می‌گویند این افزایش قیمت‌ها به دلیل تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه روستایی است؟

این نماینده مجلس افزود: کیفیت اینترنت را به شدت کاهش و قیمت آن را افزایش داده‌اند که این موضوع منجر شد تا از وزیر ارتباطات طرح سوال کنم و امیدوارم در این زمینه پاسخگو باشند.

سعیدی با اشاره به اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره افزایش قیمت اینترنت گفت: سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده که توجیهات اپراتور‌ها منطقی است، اما از نظر من این‌گونه نیست و توجیهات اپراتور‌ها برای افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی ابداً منطقی نبوده و پیگیر این موضوع هستیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری وب زوم، تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۶۰۵، www.webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین