پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۷۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
علی رغم حفظ ظاهرا در ماه‌ها و هفته‌های اخیر درباره موضوعات اقتصادی، اما روز گذشته رییس مجلس از دولت انتقاد کرد. به نظر می‌رسد جلسات متعدد خروجی‌های ضد و نقیض زیادی دارد. نمایندگان مجلس انتقاد دارند که بدنه دولت درباره شیوه حذف ارز ترجیحی تفاهم ندارد و هر کدام از مقامات دولت اطلاعات مختلفی می‌دهند.
شعار سال: دو هفته پس از آن که یارانه آرد برای برخی نانوایی‌ها و تمامی کارخانه‌های تولیدات مواد غذایی قطع شد، قائله گرانی نان به بهارستان رسید. درست در روزی که سید ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم گفت که مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند.

علی رغم حفظ ظاهرا در ماه‌ها و هفته‌های اخیر درباره موضوعات اقتصادی، اما روز گذشته رییس مجلس از دولت انتقاد کرد.

به نظر می‌رسد جلسات متعدد خروجی‌های ضد و نقیض زیادی دارد. نمایندگان مجلس انتقاد دارند که بدنه دولت درباره شیوه حذف ارز ترجیحی تفاهم ندارد و هر کدام از مقامات دولت اطلاعات مختلفی می‌دهند.

برخی این نقد را به مجلس یازدهم وارد می‌دانند که این دیوار کج حذف ارز ترجیحی از خشت اول در بودجه ١۴٠١ کج بنا شده که مصوبه بدون در نظر گرفتن سازوکار مناسب، اختیار حذف را به دولت داد و تنها یک شرط محال ثبات قیمت‌ها را در نظر گرفت. حالا دیوار این بنای کج رو به ثریا است و صدای معماران آن یعنی بخشی از نمایندگان مجلس و رییسش را در آورده است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۳۸۷۶۶، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین