پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
پرونده‌ای علیه «سعید نمکی»، وزیر پیشین بهداشت، در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.موید علویان، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و فوق‌تخصص بیماری‌های کبد و گوارش همراه با محمدرضا هاشمیان، فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرداد سال گذشته، زمانی که «سعید نمکی»، هنوز وزیر بهداشت بود، از او شکایت کردند.
شعار سال: پرونده‌ای علیه «سعید نمکی»، وزیر پیشین بهداشت، در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.

موید علویان، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و فوق‌تخصص بیماری‌های کبد و گوارش همراه با محمدرضا هاشمیان، فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرداد سال گذشته، زمانی که «سعید نمکی»، هنوز وزیر بهداشت بود، از او شکایت کردند.

به‌کارگیری روش‌های نادرست برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، مرگ تعداد قابل توجهی از بیماران به دلیل تصمیمات نادرست، تضاد منافع و تاخیر در واردات واکسن، از جمله مسائلی است که در پرونده قضایی تشکیل شده برای وزیر بهداشت پیشین درج شده است.

بررسی‌ها از این ماجرا همچنین نشان می‌دهد که تنها این دو پزشک، از «نمکی» شکایت نکرده‌اند و شکایت‌های دیگری هم در دادسرا علیه او ثبت شده است.

بر اساس اعلام منابع آگاه، با گذشت ۹ ماه از ثبت شکایت، هنوز ابلاغیه‌ای برای این پرونده نیامده است. هرچند که از منبعی موثق خبر می‌رسد که دادسرا از سعید نمکی برای پاسخ دادن به برخی ابهامات و سوالات دعوت و او هم مراجعه کرده است.

پرونده شکایت از «سعید نمکی» در شعبه سیزدهم دادسرای کارکنان دولت باز است. هنوز مشخص نیست چه گروه‌ها یا افراد دیگری از وزیر پیشین بهداشت شکایت کرده‌اند.

حالا هم به دلیل حساسیت‌ها، پرونده برای کسب تکلیف به دادستان کل کشور ارجاع داده شده، اما هنوز اتفاقی در پرونده نیفتاده است. گفته می‌شود جزئیات این پرونده محرمانه است، اما قطعا عنوان کیفری داشته که در دادسرای کارکنان دولت، در دست بررسی است و حالا تصمیم‌گیری بر عهده قوه قضاییه است.
تعداد بازدید : 6
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دارو و سلامت، تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۲۰۴۲، www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
از کسانی هم که اجازه واردات واکسن نمیدادن شکایت میکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
بنظر من باید از مدیران ستاد کرونا شکایت کنند. از مسئولان طرح ترافیک بخاطر لغو نکردن طرح و سوق دادن مردم به سمت مرگ باید شکایت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین