پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
دبیر انجمن خودروسازان گفت: نسبت به بخشنامه وزیر صمت مبنی بر شیوه جدید قرعه‌کشی انتقاد داریم.
شعار سال: احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان گفت: نسبت به بخشنامه وزیر صمت مبنی بر شیوه جدید قرعه‌کشی انتقاد داریم، تاکنون بخش خصوصی کار خود را انجام می‌داد و بدون سیستم قرعه‌کشی مردم به‌سهولت خودرو را ثبت‌نام می‌کردند و تحویل می‌گرفتند.

وی افزود: نامه وزیر صمت به رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با سیاست‌های رئیس جمهور نیز مغایرت دارد؛ حتی آقای وزیر گفته بودند "امسال قرعه‌کشی نخواهیم داشت. " و اکنون این سؤال مطرح است؛ چرا سیستم قرعه‌کشی را تغییر دادند؟

به‌گفته دبیر انجمن خودروسازان این روش برای قرعه‌کشی خودرو درست نیست و باید اجازه داد هیئت مدیره خودروسازان خود تصمیم به روش فروش بگیرند.

بر اساس این گزارش وزیر صمت به سازمان حمایت بخشنامه‌ای را مبنی بر لزوم اجرایی شدن قرعه‌کشی توسط این سازمان ابلاغ کرده است که خودروسازان باید از ۱۸ اردیبهشت از این شیوه تبعیت کنند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۰۷۶۲۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین