پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
وزیر بجای پیاده سازی الگوی کشت، ساماندهی الگو‌های توسعه کشاورزی و ملی، توسعه مکانیزاسیون، تقویت اقتصاد کشاورزی، پیگیری بحث خودکفایی، پیگیری توانمندی نهاد‌ها و تولید کنندگان فعال در بخش کشاورزی، تامین نهاد‌ها و برنامه ریزی برای کاهش فساد در واردات و توزیع و هزاران مورد دیگر، در چشم مردم نگاه می‌کند و می‌گوید که هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی و روغن وجود ندارد! برای خودمان متاسفیم. متاسفیم از وضعیت مدیریتی کشور و باند‌ها و دسته‌های پشت پرده که چنین انتصاباتی را حمایت و هدایت می‌کنند! به مدیران کم کار و غیر متخصص هشدار می‌دهیم که طبق وعده الهی، هم در دنیا تاوان خواهید داد و هم در آخرت. وعده الهی دور نخواهد بود.
شعار سال: ساداتی ‎نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت:تغییراتی را در قیمت کالا‌ها با حذف ارز ترجیحی خواهیم داشت و ضرورت دارد سقف قیمت‌ها مشخص شود.

وی گفت: در حوزه بازار روغن، هیچ مشکلی وجود ندارد و کارخانه‎ها سه شیفت تولید را انجام می‌دهند و با قیمت‌های جدیدی که اعلام می‌شود آرامش به بازار برمی‌گردد.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ما هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم.
تعداد بازدید : 9
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۶۳۴۳۸۷، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین