پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۷۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
دکتر سید علی مدنی زاده اقتصاددان برجسته ایرانی و رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود به حواشی چند وقت گذشته و اتهامات مطرح شده از سوی یاسر جبراییلی پاسخ داد.
شعار سال: دکتر سید علی مدنی زاده اقتصاددان برجسته ایرانی و رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود به حواشی چند وقت گذشته و اتهامات مطرح شده از سوی یاسر جبراییلی پاسخ داد.

مدنی زاده نوشته است: در شرایط کنونی که کشور با بحران‌های اقتصادی-اجتماعی بسیاری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، جامعه نیازمند فضای گفتگو و نقد سازنده کارشناسی برای حل مشکلات است، سم مهلک آنست که فضا مستمرا آلوده به برچسب‌ها و اکاذیب شود و به‌جای تحلیل «ماقال» به «من‌قال» بهتان زده شود.

یاسر جبراییلی در ادامه اظهارنظر‌های غرض‌ورزانه چند وقت اخیر خود در خصوص اقتصاددانان ایرانی، این بار اتهاماتی را درباره سید علی مدنی زاده یکی از نخبه‌ها و اقتصاددانان برجسته کشور مطرح کرده که واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشته است.
تعداد بازدید : 42
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین