پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
اولا حضرتعالی در چه موقعیتی هستی که چنین توسعه‌ای داشته باشی؟ ثانیا اینجا جمهوری اسلامی ایران است نه سرزمین دولت رئیسی یا احمدی و محمودی. ثالثا اگر نیت تان خیر هم باشد (که ان شاالله هست)، دوران این گونه صحبت کردن‌ها، سال هاست که تمام شده. نشنیده می‌گیریم و به حساب حسن سابقه شما می‌گذاریم و از کنارش رد می‌شویم. لطفا چارچوب مدارتر، رسمی‌تر و ان شاالله قابل سنجش‌تر، صحبت کنید.
شعار سال: محمدرضا جان‌نثاری، در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردستان اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان و استان باید جهاد تبیین را جدی بگیرند و به فوریت آن را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در کل سابقه تاریخی کشور ایران هیچ زمانی را سراغ نداریم که به اندازه مقطع جمهوری اسلامی به این کشور خدمت شده باشد، افزود: امروز وظیفه همگان و مخصوصا افرادی که دوران انقلاب و قبل از آن زندگی می‌کردند، جهاد تبیین است و باید خدمات جمهوری اسلامی را برای نسل‌های امروزی بیان کنند.

تبلیغ، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به خدمات و پیشرفت‌هایی که در دوران انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است، گفت: با وجود همه این خدمات، ولی مشاهده می‌شود که مردم از وضعیت کنونی کشور ناراحت هستند و معیشت آن‌ها در سال‌های اخیر دچار مشکل شده است. امروز وضعیتی را مشاهده می‌کنیم که فشار بر عموم مردم زیاد و بسیار به آن‌ها سخت می‌گذرد.

جان‌نثاری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دولت‌های مختلفی بر کشور حکومت کردند و هر زمانی مسئولانی که در راس دولت قرار داشتند، اعتقادات دینی و انقلابی را عملی کردند توانستند خدمات ارزشمندی را برای کشور انجام دهند، ولی هر زمانی که مسئولان کشور نگاه به غرب داشتند، وضعیت کشور به بن بست رسید.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته ظرفیت‌های کشور معطل ماند و امروز اثرات آن بر زندگی مردم تاثیرگزار است، خاطرنشان کرد: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند ناجی کشور باشد و این وضعیت را تغییر دهد.

مسئولی که نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند، برود

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: با تغییراتی که انجام شد، ۲۸ فرماندار استان اصفهان با هدف ایجاد یک فضای جدید تغییر پیدا کردند. معتقدیم باید نگاه اداری استان در تمام سطوح تغییر کند. مدیران ارشد استان اصفهان توجه داشته باشند هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند باید برکنار شود، زیرا کار مردم باید در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

جان‌نثاری با تمجید از اقدامات فرماندار سابق اردستان گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که شده است و با وجود محدودیت و کمبود‌هایی که در بخش‌های مختلف وجود داشت خدمات دولتی در چهار سال گذشته شهرستان اردستان بسیار درخشان است.

وی با بیان اینکه فرماندار جدید اردستان هر اقدامی که می‌خواهد انجام دهد باید برای دنیا و آخرت مردم مفید باشد، افزود: فرماندار، منصوب سلسله مراتب وزارت کشور است و نباید به هیچ گروه، جناح، جریان و افرادی وابستگی داشته باشد. البته در دوران فرماندار جدید جریان انقلابی و حزب اللهی شهرستان اردستان باید رشد و شکوفایی چشم‌گیری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، تصریح کرد: به تمام فرمانداران شهرستان‌های استان تاکید کردیم که مردمی بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و آن‌ها را در اقدامات شهرستان خود دخالت دهند و به کوچک‌ترین درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

جان‌نثاری اضافه کرد: مسئولان ادارات شهرستان‌های استان با جدیت مسائل و مشکلات مردم را دنبال کنند و همگی یک تسبیح دست بگیرند و روزانه تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم تا بتوانند خدمات خود به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۵۱۲۴۶، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین