پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
روز گذشته کمیسیون امور داخلی کشور مهلت ۷۲ ساعته‌ای به ایران خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه ارتقای کیفیت خودرو داخلی داده است. روح اله نجابت، سخنگو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: از وزارت صمت، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان استاندارد، خودروسازان و قطعه سازان در این نشست حضور داشتند. در واقع ما به دنبال مطالبه حق مردم هستیم.
شعار سال: نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با اشاره به این موضوع که بررسی تاثیر کیفیت خودرو داخلی بر تصادفات جاده‌ای در دستورکار این جلسه قرار دارد آغاز شد و در طول نشست، افزایش سرقت خودرو و تامین امنیت داخلی خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

روح اله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در باب این نشست بیان کرد: از باب وظیفه نظارتی روز سه شنبه در کمیسیون امور داخلی شورا‌ها از نظر ایمنی خودرو‌ها به معنای ضد سرقت بودن و امنیت داخل خودرو‌ها از خودروسازان و دیگر ارگان‌های مربوطه دعوت کردیم.

این نماینده توضیح داد: از وزارت صمت، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان استاندارد، خودروسازان و قطعه سازان در این نشست حضور داشتند. در واقع ما به دنبال مطالبه حق مردم هستیم. ارتقای امنیت خودرو از باب کیفیت و شیوه فروش از موضوعاتی هستند که در حیطه پیگیری کمیسیون صنایع است و ما هم به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

نماینده فارس در خصوص مهلت ۷۲ ساعته به ایران خودرو و سایپا گفت: فرصت ۷۲ ساعته از این بابت بود که باید گزارشی تهیه شود و سپس جلسه مجددی را طی یک الی دو هفته آینده برای بررسی پیشنهادات برگزار خواهیم کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۳۴۸۹۳، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین