پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۷۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: حدود دو سال تالار‌ها به صورت کامل تعطیل و بیش از ۶۰ درصد ورشکستگی کامل در این صنف داشتیم. تالار یک واحد صنفی معمولی نیست که پس از بازگشایی شاهد تعداد زیادی متقاضی باشد.
شعار سال: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف مختلف کسب و کار بسیاری تحت تاثیر قرار گرفت. در این بین تالار‌های پذیرایی از اصنافی بودند که ضرر زیادی بابت این موضوع متحمل شدند. طبق اعلام صنف تالار‌های پذیرایی با شیوع بیماری کرونا تا کنون با وجود حمایت‌هایی از سوی دولت و پرداخت وام به اصناف بسیاری از تالار‌های پذیرایی ورشکست شدند.

یک رسانه در خصوص وضعیت فعلی تالار‌های پذیرایی به گفتگو با خسرو ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران پرداخت.
 
پشت پرده ورشکستگی تالار‌های پذیرایی

ابراهیمی نیا با اشاره به زحمات دولت و کادر درمان در دوران بد شیوع ویروس کرونا بمنظور بهبود شرایط اظهارکرد: حدود دو سال تالار‌ها به صورت کامل تعطیل و بیش از ۶۰ درصد ورشکستگی کامل در این صنف داشتیم. تالار یک واحد صنفی معمولی نیست که پس از بازگشایی شاهد تعداد زیادی متقاضی باشد. همچنین یک تالار اگر بخواهد بعد از دو سال فعالیت خود را آغاز کند لازم است تمام تجهیزات آن تغییر و نیرو متخصص استخدام کند که این موضوع مشکلات خاص خود را دارد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در ادامه گفت: با توجه به ورشکستگی بیشتر تالارها، آغاز فعالیت کمی زمان بر است.

تبلیغات بی اساس باغ تالار‌ها در فضای مجازی
وی با اشاره به تبلیغات بی‌اساس باغ تالار‌ها در فضای مجازی بیان کرد: مردم متاسفانه در این مدت تحت تاثیر فضای مجازی و سوء استفاده این افراد قرار گرفتند. این افراد به جای اینکه مراسم خود را در تالار‌ها با چهارچوب مقررات برگزار کنند به سمت باغ تالار‌های اطراف شهر و خارج از چهارجوب قانون رفتند. باید در خصوص برگزاری مراسم عروسی به جوانان فرهنگ‌سازی شود تا در این خصوص رویا پردازی نکنند.

ابراهیمی نیا با بیان اینکه درحال‌حاضر هنوز آن طور که باید تالار‌ها نتوانستند فعالیت خود را آغاز کنند، افزود: امیدواریم با کمک رسانه ها، صدا و سیما و... شرایطی برای فرهنگ‌سازی این موضوع ایجاد شود که اگر شخصی مراسم آبرومند و در چهارچوب قانون می‌خواهد به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب معتبر مراجعه کند. هر مشکلی در تالار‌ها رخ دهد توسط اتحادیه بر آن نظارت و بررسی می‌شود.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در پایان با بیان اینکه صاحبان تالار پذیرایی دنبال این هستند که جراغشان روشن باشد و زیاده طلب نیستند، افزود: عروسی در تالار پذیرایی با چهار چوب قانون برگزار می‌شود و هزینه معقولی دارد. زمانیکه باغ تالار انتخاب می‌کنند با هزینه‌های سنگینی رو به رو می‌شوند. در اتحادیه ما تمام اعضا سعی می‌کنند که ازدواج آسان و آرامشی برای خانواده‌ها باشد مگر اینکه خود متقاضی زیاده طلب باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۶۰۱۰۷، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
قوانینی که تو باغ تالارها هست راحتتره و مردم تمایل بیشتری دارن که مراسمشون رو اونجا بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین