پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
خودروسازان مدعی شده بودند: ۱۱ هزار دستگاه خودرو در انتظار شماره گذاری در کف پارکینگ خودروسازان معطل مانده است و به همین دلیل نمیتوانند ماشین‌ها را برای فروش فاکتور کنند.در حالی که مشخص شده است؛خودروسازان تصمیم داشتند خودرو‌های مدل ۱۴۰۰ خود را با پلاک‌های ۱۴۰۱ شماره گذاری کنند، که مرکز شماره گذاری پلیس راهور زیر بار نرفته است.
شعار سال: روز گذشته در رسانه‌ها خبری تحت این عنوان که، پلاک خودرو نایاب شد، منتشر گردید.
خبری که در آن خودروسازان مدعی شده بودند: ۱۱ هزار دستگاه خودرو در انتظار شماره گذاری در کف پارکینگ خودروسازان معطل مانده است و به همین دلیل نمیتوانند ماشین‌ها را برای فروش فاکتور کنند.

اما امروز رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور از واقعیت ماجرا پرده برداشت و گفت: مرکز شماره گذاری پلیس راهور هیچ مشکلی در خصوص پلاک نداشته و هم اکنون انبار پلاک خودروسازان پر است؛ اما خودرویی برای شماره گذاری وجود ندارد.

شماره گذاری خودروی ۱۴۰۰ با مدل امسال، خلاف قوانین و مقررات است و خودروسازان تصمیم داشتند خودرو‌های مدل ۱۴۰۰ خود را با پلاک‌های ۱۴۰۱ شماره گذاری کنند، که این مرکز زیر بار نرفته است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خوزتاب
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین