پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
رئیس مرکز وکلا گفت: این آزمون فاقد ظرفیت بوده و پذیرفته‌شدگان پس از کسب حد نصاب نمره و تحویل مدارک در مصاحبه و آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

شعار سال: رئیس مرکز وکلا گفت: این آزمون فاقد ظرفیت بوده و پذیرفته‌شدگان پس از کسب حد نصاب نمره و تحویل مدارک در مصاحبه و آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه گفت: این دوره از آزمون وکالت با حضور ۷۹۱۱۶ داوطلب، در ۵۰ حوزۀ امتحانی سراسر کشور برگزار شد که پذیرفته شدگان پس از طی مرحله مصاحبه و کارآموزی، پروانه وکالت دریافت خواهند کرد.

به گفته عبدلیان پور مرکز وکلا امسال دو آزمون وکالت برگزار خواهد کرد و قانون تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار، نهاد وکالت را مکلف می‌کند تا هر ساله نسبت به برگزاری آزمون جذب کارآموز وکالت اقدام نماید.

بر اساس قانون داوطلبان آزمون وکالت که بتوانند ۷۰ درصد میانگین نمره یک درصد بالاترین نمره آزمون را کسب نمایند قبول شده آزمون تلقی خواهند شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۳۴۹۷۷، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین