پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
برای بسیاری از کارکنان این سوال وجود دارد که معافیت‌های مالیاتی حقوق بغیر از حداقل حقوق دریافتی، شامل چه چیز‌هایی می‌شود. در این متن با بهره گیری از جدول خوب تهیه شده توسط کانال تلگرامی اطلاع رسانی مالیاتی، اقدام به تحلیل موضوع و پاسخ به سوال گردیده است.
شعار سال: کانال تلگرامی اطلاع رسانی مالیاتی با بهره گیری از کتاب راهنمای کاربردی قانون مالیات‌های مستقیم سال ۱۴۰۱ نوشته آقای احمد آخوندی در جدولی نسبتا جامع، اقدام به دسته بندی معافیت‌های مالیاتی درآمد حقوق در پنج دسته عمومی، نوع مزایا، مناطق، اشخاص و نوع شغل نموده است.
از معافیت‌های درآمد حقوق در سال ۱۴۰۱ چه می‌دانید؟
در هر دسته به موضوع، میزان معافیت مالیاتی و ماده قانونی اجازه دهنده برای اعمال آن نوع از معافیت‌ها اشاره شده است. بر اساس این جدول به نکات جالبی نظیر معاف بودن مالیات درآمد حقوق سفر و ماموریت (حق ماموریت)، معافیت مالیاتی ۵۰ درصدی شاغلینی که دارای فرزند دارای معلولیت شدید و خیلی شدید باشند اشاره شده است.
از معافیت‌های درآمد حقوق در سال ۱۴۰۱ چه می‌دانید؟
نکته چالش برانگیز این نوع معافیت دادن‌های بی حساب را باید در زمانی فهمید که متوجه شویم که بخشی از ظرفیت استخدامی جدید را به آزادگان، جانبازارن و فرزندان شهدا اختصاص داده ایم. بخش زیادی از کارکنان دولت شامل مناطق محروم می‌شوند. بخش زیادی از کارکنان را نیرو‌های مسلح تشکیل می‌دهند و مواردی همانند. آیا واقعا مالیاتی برای ستاندن از کارکنان دولت باقی می‌ماند؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اطلاع رسانی مالیاتی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین