پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به درخواست پناهندگی شناگر کشورمان گفت: متین بالسینی جوان است و در صورت برگشت و جبران رفتار اخیر و غیبت در اردوی ملی می‌تواند بخشیده شود.
شعار سال: محسن رضوانی در خصوص درخواست پناهندگی متین بالسینی اظهار داشت: او از لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی بوداپست خط نخورده بود. برای اعزام بالسینی نیاز به پاسپورت و اعلام آمادگی او داشتیم، اما متاسفانه در موعد مقرر خود را به تیم ملی معرفی نکرد.

وی ادامه داد: بالسینی هفته گذشته هم برای بازی‌های آسیایی و کشور‌های اسلامی دعوت شده و اگر بتواند انتخاب شود، در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کند. در حال حاضر نیز برخوردی با او نداریم. متین جوان است و در صورت برگشت و جبران رفتار اخیر و غیبت در اردوی ملی می‌تواند بخشیده شود.

ریس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان عنوان کرد: از تمامی مربی‌ها و شناگران شهرستان‌ها تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را برای پیشرفت شنای ایران به کار گرفتند. ما از بابت شناگر در بازی‌های اسلامی هیچ گونه مشکلی نداریم. شناگران بسیار خوبی داریم که می‌توانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. انشالله منتظر خبر‌های خوب از شناگران ایران در این مسابقات باشید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۶۱۶۰۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
چرا باید ورزشکارا یکی یکی به فکر رفتن بیفتن و برن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین