پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
نبض بازار با انعکاس گزارشی مدعی شده است که خانم لیلا قلی زاده مدیر عامل سابق شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن مبلغ ۵۵۵ هزار یورو از حساب‌های این شرکت برداشت کرده، اما تاکنون این مبلغ پس داده نشده و این شرکت نیز اقدامات قضایی مرتبط با این مسئله را به جریان انداخته و انجام داده است. ورای تائید یا عدم تائید جزئیات خبر، منتظر دریافت توضیحات از جانب بانک مسکن می‌باشیم.

شعار سال: شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن یکی از شرکت‌های فرعی بانک مسکن دارای اسناد مختلفی در رابطه با دریافتی‌ها خود دارد که یکی از این اسناد مربوط به برداشت مدیر عامل سابق این شرکت است که تاکنون وصول نگردیده است.

مدیر عامل سابق شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن مبلغ ۵۵۵ هزار یورو از حساب‌های این شرکت برداشت کرده است، اما تاکنون این مبلغ پس داده نشده است و این شرکت نیز اقدامات کیفری خود را انجام داده است.

همچنین در بخشی دیگر از دریافتی‌های صرافی بانک مسکن مشاهده می‌کنیم مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان اسناد دریافتی از خانم قلی زاده مربوط به دریافت ۲ فقره چک در ازای فروش ۶۳۰ هزار درهم امارات در سال ۹۲ می‌باشد سر رسید چک‌های مزبور برای اسفند ۹۳ و اردیبهشت ۹۴ می‌باشد که تاکنون وصول نگردیده است در سال ۹۶ طی صورت جلسه‌ای مقرر شد ۹ فقره چک جهت تسویه بدهی ایشان به این شرکت پرداخت گردد که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان دریافت شد، اما الباقی وصول نگردیده است که اقدامات حقوقی خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن در حال انجام است.

ادعای برداشت‌های مدیر عامل سابق صرافی بانک مسکن از حساب‌های شرکت!
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بازار، تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۴۱۱۹، nabzebaazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
0
0
شما چرا ساده اید؟ بانک مسکن اسمش پاسخگو است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین