پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اعلام لیستی از مشاورنما‌ها ذکر نامی از دکتر انوشه نموده و معتقد است، ایشان مدرکی به نظام روانشناسی مبنی بر روانشناس بودن خودشان تحویل نداده اند. در کنار این حاشیه، کلیپ تعریف دکتر انوشه از حسین عبدالباقی عامل و بانی حادثه متروپل آبادان پخش می‌شود و عذرخواهی ایشان. سوال افکار عمومی این است که آیا با دکتر انوشه خوب مواجه هستیم یا دکتر انوشه بد!
شعار سال: حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی مدعی است که ما با شکایات بسیاری در حوزه مشاوره و روانشناسی مواجه بودیم. بعد از انتشار لیست ۵۰ نفره اول، لیست ۶١ روانشناس نما و ٣٢ صفحه غیر مجاز روانشناسی در فضای مجازی را به عنوان «فهرست دوم روانشناس نماها» اعلام کردیم.

حاتمی مدعی است که لفظ روانشناس بعد از گرفتن مدرک جایز نیست و افراد باید پس از دیدن دوره‌ها و کارورزی بتوانند پروانه فعالیت کسب کنند؟! تمام کسانی که در دو لیست معرفی شده اند، فاقد مدرک در حوزه روانشناسی هستند. آقای هلاکویی مدرک جامعه شناسی و دکتری اقتصاد دارد. آقای انوشه هیچ پرونده و مدرکی در سازمان نظام روانشناسی ندارد. پیشتر تعهد داده بود که در حوزه روانشناسی فعالیت نکند؛ اما خلاف تعهد عمل کرد.
تعداد بازدید : 125
 
هنوز گرد و غبار افشاگری رئیس سازمان روانشناسی نخوابیده بود که بحث تعاریف دکتر محمود انوشه از هلدینگ حسین عبدالباقی افشا شد و دست به دست گردید. 

تعداد بازدید : 111
انوشه از حسین عبدالباقی و مجموعه اش بشکلی خاص تشکر نموده و تبریک صمیمانه می گوید.
تعداد بازدید : 93
انوشه در ویدئویی مجزا از مردم پوزش طلبیده و علل تعریف از هلدینگ عبدالباقی را مطرح می‌کند. آیا با جادوگری بدون مجوز و مبلغی غلو کننده مواجه هستیم!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
انوشه منهدم شد که
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
نمی‌دانم دکتر انوشه چه مدرکی دارند؛ ام با خوش‌بینی به دکتر انوشه این نظر را می‌دهم و از ایشان دفاع می‌کنم:
ممکن است شخصی «حکیم» باشد اما مدرک دانشگاهی نداشته باشد.
سوره البقره
يُؤْتِي الْحِكْمَةَ مَن يَشَاءُ وَمَن يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ
ﺣﻜﻤﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺣﻜﻤﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ ﻳﻘﻴﻨﺎ ﺧﻴﺮ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﺰ ﺧﺮﺩﻣﻨﺪﺍﻥ ﭘﻨﺪ ﻧﮕﻴﺮﻧﺪ (٢٦٩)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین