پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
رئیس جمهور با حضور در منزل خانواده‌های بازمانده حادثه متروپل، با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال: سید ابراهیم رئیسی که برای بازدید از محل حادثه متروپل به آبادان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفتگو کرد.

رئیسی همچنین با حضور در مینوشهر خرمشهر با خانواده صالحیان‌پور از دیگر خانواده‌های بازمانده حادثه متروپل، دیدار کرد.
 
رئیس جمهور با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد

ساختمان‌های فاقد امنیت فوراً تخلیه شوند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده آن‌ها در حادثه متروپل آبادان جان باختند اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق بر ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها، اجازه ندهند مردم در چنین ساختمان‌های نا امین ساکن شوند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های فاقد امنیت باید بی درنگ تخلیه شوند گفت: مردم نباید در چنین ساختمان‌هایی ساکن شوند و باید در صورت امکان اینگونه ساختمان‌ها را مقاوم سازی کرد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رییس جمهور را در بازدید از محل حادثه متروپل همراهی کردند.
 
رئیس جمهور با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد

مصوبات سفر به خوزستان با جدیت دنبال می‌شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اعلام اینکه مصوبات سفر‌های گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت در حال پیگیری است، اظهار کرد: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی‌که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه دیدگان متروپل آبادان گفت: خاطیان بدانند گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فساد‌های منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی میدانی به این حادثه پیگیری شود.
 
رئیس جمهور با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد

وی افزود: با کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ آیت الله رئیسی روز جمعه بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آوار برداری از متروپل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
 
سیدابراهیم رئیسی به دیدار خانواده صالحیان‌پور در مینوشهر خوزستان رفت و در گذشت سه تن از اعضای این خانواده در حادثه متروپل را تسلیت گفت.
 
رئیس جمهور با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۷۹۵۰۵، www.imna.ir / سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۸۷۰۵۱۴، www.donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین