پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۷۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
آقای رئیسی چرا از این حجم کم کاری و اعتراضات عبرت نمی‌گیریم؟ دیگر صدای چه کسانی باید در بخش کشاورزی بلند شود تا شما بشنوید که مدیریت بخش کشاورزی، اصلح نیست. اگر این داستان حقیقت داشته باشد، جای اما و اگر فراوانی برای دلسوزان نظام ایجاد خواهد کرد. آقای رئیس جمهور دیر شده است، بشنوید قبل از اینکه دیرتر شود و کار به حاشیه‌های پر هزینه برای کشور ختم شود. ما تکلیف مان را در خصوص اطلاع رسانی به شما انجام دادیم. شما می‌دانید و خدایتان و مصلحت نظام و پاسخگویی به رهبر عزیز انقلاب . توضیح شعار سال : بر اساس رصد مستمر اخبار، متاسفانه این خبر پتانسیل سو استفاده توسط رسانه های معاند را پیدا کرده و توضیحات تکمیلی در خصوص آن در انتهای خبر در چند بند، ارایه شده است.
شعار سال: فرد حاضر در ویدئوی منتشر شده که ادعا می‌شود یک دامپزشک دامدار است، با ادبیاتی تند و بعضا خارج از چارچوب، خطاب به وزیر کشاورزی و مردم می‌گوید که هیچ کس نمی‌تواند دامدار و مرغدار را وادار به کار اجباری کند.

گویا این موضع گیری بعد از ادعای تهدید وزیر جهادکشاورزی به وارد کردن بسیج برای جوجه ریزی صورت پذیرفته است؟ با قید فوریت در خصوص جزئیات این خبر از وزارت جهادکشاورزی درخواست توضیح داریم (راستی آزمایی و بیان جزئیات) و از نهاد‌های نظارتی و شخص رئیس جمهور در خصوص این رفتار وزیر، درخواست ورود موثر می‌کنیم.
 
تعداد بازدید : 129
پاسخ یک دامپزشک دامدار به وزیر جهاد کشاورزی که ظاهرا تهدید کرده و گفته بسیج را می‌ریزم به واحدهای جوجه‌کشی باید جوجه‌ریزی کنید.

توضیحات تکمیلی شعار سال برای مردم شریف ایران و هشدار به کلیه رسانه های معاند : 

بعد از انعکاس این خبر در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال به نقل از کانال تلگرامی اسکان نیوز، چند رسانه معاند خارجی، خبر را مورد سو استفاده قرار داده که ضروری است با صراحت تمام مقابله لازم در برابر آنها صورت پذیرد.
 
تهدید بخش کشاورزی با انگشت اشاره ساداتی نژاد؟! + توضیح برای رسانه های معاند
 
بر این قاعده توضیحات زیر ، خدمت مردم شریف ایران و بعنوان نوعی هشدار برای رسانه های معاند ، ارایه می گردد: 

نکته اول) پایگاه تحلیلی خبری شعار سال یک پایگاه مستقل ، توسعه گرا و مستندنویس بوده و وابستگی تشکیلاتی به هیچ نهاد حکومتی و حاکمیتی ندارد. هرچند برای ما مایه افتخار و مباهات می بود که توفیق قرار گرفتن ذیل تشکیلات مقام معظم رهبری را داشته باشیم. ما خودمان را جزو سربازان صالح علی می دانیم و انقلابی گری، ولایتمداری و غرب ستیزی در تمامی شئون فعالیتی ما جاری بوده و خواهد بود. اما نوع فعالیتی ما مستقل بوده و با اندکی  جستجو در سامانه های ثبت حقوقی، کلیه اطلاعات قابل دستیابی است. 

نکته دوم) همکاران ما در این پایگاه خبری ، خود را جزو فعالان گام دوم انقلاب می دانند و توسعه گرایی، نگاه بینانسلی و کمک به تحقق تمدن اسلامی - ایرانی را بعنوان یک اصل مسلم فعالیتی در نظر گرفته اند. این مختصات حکم می کند که انتقادات کند و تند اصلاحی آنهم بشکلی مستمر نسبت به کارگزاران نظام اسلامی بعنوان یک وظیفه شرعی و حرفه ای در دستور کار ما قرار داشته باشد. اما وقتی پای معاند، مخالف و نفوذی به میان آید، ما دستان همان مدیری که از او انتقاد می کنیم را ، می بویسم. آقای دکتر ساداتی نژاد عزیز، صمیمانه و با خلوص قلب عرض می کنیم که ورای تمامی اختلاف دیدگاه مدیریتی و رویه حرکت در بخش کشاورزی، در مقابل نیروی اجنبی، حامی شما بوده و خواهیم بود. انتقادات ما هم مثل انتقادات دو گروه برادر در نظام جمهوری اسلامی از یکدیگر حول تامین منافع ملی است. حوزه مشترک فعالیتی ما سه اصل جمهوریت حول قانون اساسی، اسلامیت حول دین مبین اسلام و انقلابی گری حول آرای امامین انقلاب، است. تامین منافع ملی برای ما آنقدر اهمیت داد که به کوچکترین خط انحرافی دشمن، واکنش سلبی نشان دهیم. 

نکته سوم) عکس منعکس شده در متن، عکسی تزئینی است. لذا ارتباط ان با موضوع مورد بررسی ، ارتباطی نابجا و نادرست خواهد بود. خبر مربوطه نیز توسط دکتر علویه (دامپزشک) تکذیب شده است. دکترعلویه در این خصوص بیان داشته است که،"سو تفاهم بود، به من اطلاعات اشتباهی داده بودند! عذرخواهی می‌کنم " .

تعداد بازدید : 83
 
نکته چهارم) بنظر می رسد ضروری باشد که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در روند و شیوه انتقادات خود نسبت به مدیران و کارگزاران اجرایی کشور ، بازنگری کند .چرا که خط ما باید امر به معروف و نهی از منکر باشد و هرکجا که دشمن چراغ سبز نشان داد، مسلما می تواند محل خطر و هشدار برای ما محسوب شود. انتقادات اصلی ما بر وزیر جهادکشاورزی شامل عدم شفافیت در سیاست های توسعه روستایی و کشاورزی، عدم دنباله گیری برنامه مصوب در مجلس بشکلی کارا ، کم توجهی به حاشیه های ایجاد شده در تعاون روستایی ، آشفتگی ایجاد شده در خصوص بحث گندم،آرد و نان ، کم توجهی به دنباله گیری برنامه خودکفایی در محصولات اساسی و راهبردی، آشفتگی حوزه بازارگاه ، آشفتگی بحث نهاده های دامی ،طرح تنفس جنگل ، وضعیت باغ گیاه شناسی ، کم توجهی به پیاده سازی الگوی کشت، وضعیت شرکت پشتیبانی امور دام و جی تی سی، نوع عملکرد دو معاونت باغبانی و زراعت ، وضعیت ترویج و عملکرد ان، رها بودگی سازمان تات و صدها موضوع و موضع دیگر است که مسلما من بعد با شیوه ای تجدید نظر شده با هدف ممانعت از سو استفاده دشمنان ارایه خواهد شد. 

نکته پنجم) صراحت گویی ، توسعه گرایی و مستند نویسی ما مسلما راهگشا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بعنوان سربازان کوچک این کشور ، انجام وظیفه خواهیم کرد. ما مقابل منتفعین بی عمل در انقلاب ، منافقین ، نفوذی ها ، متعصبین خوارج گونه و معاندین خواهیم ایستاد. هشدار می دهیم، چنانچه مورد استناد و تعریف هر دشمن خارجی قرار بگیریم، به همین صورت که ملاحظه می کنید، روشنگری نموده و اعلام انزجار خواهیم کرد. هشدار آنقدر واضح می باشد که امیدواریم ، به هیچ وجه من بعد مورد استناد هیچ رسانه اجنبی معاندی قرار نگیریم. 


تعداد بازدید : 34
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز + توضیحات پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
1
واقعا این حرف رو زده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
چرا ترسیدید و متن خبرتون رو عوض کردید؟
مدیر پایگاه

سلام 
در توضیحات تکمیلی ، علل این برخورد شفاف شده است. در تقابل معاند تعریف کننده و مدیر مورد انتقاد، ما سمت مدیر مورد انتقاد داخلی را خواهیم گرفت. شفاف گفتیم تا هیچ دشمنی در نوع انتقادات ارایه شده توسط ما طمع به سو استفاده نکند. 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
درود بر شما و موضع گیری های شفاف تان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
احسنت به حرفه ای گرایی شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
خبرتون چهار خط بود، چهل خط توضیح دادید که چی؟
مدیر پایگاه

با سلام 
در برابر دشمن اگر نیاز باشد چهارصد خط هم می نویسیم و مقابله می کنیم

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
واقعا شما را نمی فهمم. اگر انتقاد دارید چرا اینقدر واکنش هیستیریک به بازنشر خبرتان در یک رسانه دیگر نشان می دهید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
دمتون گرم. خیلی حرفه ای ورود کردید. ضمن بیان انتقادات خوب تونستید دشمن و سو استفاده کننده ها رو سر جاشون بنشونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
خیلی عالی نوشتید. خیلی خوب برنامه ریزی کردید. احسنت بر شما . خدا یاورتان باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین