پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
نماینده مردم خمین در مجلس با ارسال نامه ای، از رییس دیوان محاسبات کشور خواست به موضوع عدم برکناری مدیرعامل بانک مسکن علی رغم فرارسیدن موعد بازنشستگی، ورود کند.
شعار سال: علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، با اشاره به اهمیت نقش نظارتی مجلس، یادآور شد: طبق گزارشات و مدارک واصله، مدیرعامل فعلی بانک مسکن به عنوان یکی از بانک‌های مهم متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران و بیت المال، علی رغم گذشت موعد بازنشستگی (پایان ۳۵ سال فعالیت) همچنان در این مسند حضور دارد.

وی چنین اقدامی را بر خلاف تاکیدات و دستورات صریح ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و مصداق تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی و عمومی توصیف کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به نقش مهم بانک مسکن در تحقق اهداف و وعده‌های اعلام شده به مردم مبنی بر تامین مسکن مورد نیاز، از رییس دیوان محاسبات به عنوان ریاست بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی خواسته است ضمن بررسی این موضوع به صورت فوری و جدی، نتایج را به وی و سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کند.

نماینده مردم خمین در مجلس، در پایان از رئیس دیوان محاسبات درخواست کرده در صورت مشاهده هرگونه تخلف در انتصاب یا ابقاء نامبرده، مقامات دولتی ذی ربط مورد پیگرد و تذکر این دیوان قرار بگیرند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۱۹۸۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
واقعا برکنار میشه یا ازش میگذرن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین