پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
مونسان عضو هیات رئیسه بانک ملی گفت: سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته‌ای وارد ساختمان شدند و متاسفانه این اتفاق ناگوار رخ داده است. از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته اند و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده اند.
شعار سال: مونسان عضو هیات رئیسه بانک ملی درباره جزئیات جدید از سرقت شعبه دانشگاه بانک ملی، اظهار داشت: از ۱۰۰۰ صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، حدود ۱۶۲ صندوق مورد سرقت قرار گرفت.

وی افزود: از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته اند و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده اند.

این مقام مسئول در بانک ملی با تأیکد براینکه خیلی از صندوق‌ها پر بوده اند که موفق به خالی شدن آن‌ها نشده اند، تصریح کرد: از همان دیروز بخش‌های نظامی، انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند.

وی در پاسخ به این سوال که سارقان چطور وارد شعبه شدند؟ با وجود اینکه در مکان پر رفت و آمدی قرار دارد، گفت: این موضوع درحال رسیدگی است، دوربین‌های اطراف توسط نیرو‌های انتظامی درحال کنترل است.

مونسان گفت: سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته‌ای وارد ساختمان شدند و متاسفانه این اتفاق ناگوار رخ داده است.

او تأکید کرد: امروز مالباختگان دعوت شدند به بانک تا شناسایی اموال صورت گیرد. تعدادی از مالباختگان دیروز بعضا مطلع شده بودند و تا امروز از آن‌ها خوداظهاری انجام شده است که محتویات این صندوق‌ها چه بوده است.

از دیروز صورت‌جلسه انجام شده است، آثار جرم باقی مانده مورد استفاده نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به اینکه خسارات را چطور قرار است پرداخت کنید؟ گفت: با نظارت مراجع قضایی خسارت تمامی مالباختگان توسط بانک ملی پرداخت خواهد شد.
سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته‌ای وارد ساختمان شدند
او در پاسخ به این سوال که در بیانیه پلیس به کم کاری برخی‌ها اشاره شده، شما خودتان هم به این کم کاری‌ها رسیده اید؟ تصریح کرد: این بیانیه پلیس بوده است، تمام همکاران شعبه حضور دارند و هیچ کدام غایب نیستند؛ رسیدگی‌ها در حال انجام هست که اگر احیاناً از درون سازمان خلاء‌هایی وجود داشته به آن رسیدگی شود.

مونسان در باره اینکه آیا صندوق‌ها الارم ندارند؟ هم اینطور گفت که صندوق‌ها مجهز به سیستم‌های امنیتی هستند؛ ولی آنطور که متخصصان اعلام کرده اند تیم سارقانی که وارد شعبه شده اند بسیار متبهر و کار کشته بودند که توانسته اند سیستم‌ها را از کار بیاندازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۲۴۲۰۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین