ادعا میکنند که پول بلیت پروازهای فروحته شده در دامنه زمانی ۴ تا ۷ خرداد ماه به مسافران برگشت داده شده است. سوال اینجاست که این رویداد کثیف، هر سال چند بار باید تکرار شود؟ چرا برخوردهای صورت گرفته بازدارنده نیست. چرا متخلفین را بشکل پلکانی تا ۳۰۰ برابر میزان گران فروشی جریمه نمیکنید؟ مگر نمیخواهیم کثافت بازیها در صنعت هوانوردی غیر نظامی برچیده شود؟
شعار سال: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از استرداد مبالغ اضافه دریافتی به مسافران توسط درگاه اینترنتی فروش بلیط پروازهای داخلی خبر داد.
به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ در پی فروش بلیط پروازهای داخلی به قیمت بالاتر از نرخ مصوب از تاریخ ۴ تا ۷ خرداد ماه توسط یکی از درگاههای فروش اینترنتی بلیت پروازهای داخلی (به دلیل نقص فنی سیستم فیلترینگ)، و تذکر لازم به شرکت نرم افزاری (اپلیکیشن) موردنظر برای رعایت نرخهای مصوب سازمان هواپیمایی کشوری، مبالغ مازاد دریافت شده تمام مسافرانی که در تاریخهای فوق اقدام به خرید بلیت کرده بودن مسترد شد.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:17 خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: 3469056، www.iribnews.ir