پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی شیراز گفت: خبری که در مورد نشست و ریزش مسجد وکیل شیراز در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است.
شعار سال: مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی شیراز گفت: خبری که در مورد نشست و ریزش مسجد وکیل شیراز در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است.

حسین عباسی مهر، با اشاره به نوع بنا و نقشه مسجد وکیل ادامه داد: در شرق در ورودی مسجد، یک دالان و سرویس بهداشتی وجود دارد که آن سوی دیوار سرویس بهداشتی و خارج از محوطه مسجد، دو هفته قبل فرونشست داشته است.

وی با بیان این که این فرونشست هیچ تاثیری بر بنای مسجد تاریخی وکیل نداشته است افزود: به دلیل جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، ورود به بخش دالان و سرویس بهداشتی ممنوع شده است و به زودی با مرمت محل فرونشست، این بخش از مسجد باز می‌شود.

 امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر فرونشست بخشی از مسجد وکیل و بسته شدن در این مسجد به روی بازدیدکنندگان منتشر شده بود


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۳۷۷۵، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین