پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
محمد رضا ظهیری، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: ما از لحاظ ساخت سازه در کشور کمبود نداریم، اما در بخش کمپرسور با مشکل مواجه هستیم.
شعار سال: درخواست‌ها برای مشارکت با سایر کشور‌ها زیاد است، اما اولویت شرکت تاسیسات دریایی پروژه‌های داخلی است و تمام توان خود را برای اجرای پروژه‌های داخلی خواهیم گذاشت.

محمد رضا ظهیری، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در خصوص سکو‌های فشار افزا گفت: سکو‌های فشار افزا شامل دو بخش است، یک بخش که سازه سکو است و در دریا نصب می‌شود و بخش دیگر تجهیزاتی است که روی سکو نصب می‌شود.
 
تعداد بازدید : 8

وی ادامه داد: ما از لحاظ ساخت سازه در کشور کمبود نداریم، اما در بخش کمپرسور با مشکل مواجه هستیم.
ظهیری به فاز ۱۲ پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: این فاز با یک سازه ۳۳۰۰ تنی حتما نیاز به یک شناور خاص دارد و نکته اینجاست که ما نباید کاری انجام دهیم که برای حمل و نصب آن دچار محدودیت شویم.

وی در خصوص مشارکت در پروژه‌های بین المللی گفت:درخواست‌ها برای مشارکت با سایر کشور‌ها زیاد است، اما اولویت شرکت تاسیسات دریایی داخلی است و تمام توان خود را برای اجرای پروژه‌های داخلی خواهیم گذاشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از نفت ما، تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۶۳۲۳، www.naftema.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین