پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران اطلاعیه‌ای صادر کرد که در ذیل آمده است.
شعار سال: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران اطلاعیه‌ای صادر کرد که در ذیل آمده است:
 
۱- به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند؛ در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به اطلاع مردم عزیز می‌رساند موارد مورد اشاره شایعه‌ای بیش نیست و همچنان مطابق روال گذشته عرضه بنزین در تمامی مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) و بنزین با نرخ غیر یارانه‌ای (۳۰۰۰ تومان) انجام می‌شود.

۲- همچنین درباره افزایش قیمت بنزین، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند این موضوع نیز تکذیب می‌شود و هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و اساساً چنین موضوعی هم مطرح نیست.

۳- از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس niopdc.ir دریافت کنند.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۳۴۲۴، www.niopdc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین