پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
ادعا می‌شود که چهار ماه است که تیر چراغ برق در هوا رها شده است. مخاطرات این موقعیت نه صرفا بدلیل سقوط تیر، بلکه برای برق گرفتگی‌های احتمالی ناشی از سقوط است.. وزش باد یا باران تند، می‌تواند عاملی تشدید کننده برای وقوع حادثه باشد. حال برایمان سوال ایجاد شده که فین کاشان اداره برق و شهرداری ندارد؟
شعار سال: چه بپذیریم و چه نپذیریم، کشور دارد به نوعی با هزینه و جیب مردم اداره می‌شود (خصوصا بحث تورم و افزای نرخ دلار). در چنین وضعیتی چرا باید بگذاریم رئیس اداره برق فین کاشان یا شهردار محترم، حقوق آنچنانی بگیرند و برای خودشان خوش باشند. چرا نباید آن‌ها را مکلف و متعهد به انجام وظیفه کنیم.

اگر جای شهروندان این محله بودیم، در گام اول و دوم، اطلاع و اخطار می‌دادیم و در گام سوم، از مسئولان دو اداره برق و شهرداری، شکایت می‌کردیم و دادگاه و پاسگاه کشی راه می‌انداختیم. اگر فقط و فقط ۲۰ نفر در شهر فین این نوع برخورد کنند، قول می‌دهیم که این شهر با سرعتی ماورای تصور قانونمند شده و پیشرفت می‌کند.
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
0
داره خوب هم داره. خوب هم می تونن بخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
ئاره خوب هم داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین