پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
چینی‌ها با طراحی سجاده هوشمند آپشن دار برای مسلمانان، وارد پیشتازی در تولید این محصول شدند. این سجاده هوشمند برای افرادی که در نماز دچار وسواس و شک بوده، افراد مسن دارای اختلال حافظه و یا افرادی که قصد دارند با تمرکز بیشتری اقدام به اقامه نماز کنند، می‌تواند مناسب باشد.
شعار سال: بعد از ورود چینی‌ها به بازار سجاده پارچه‌ای ارزان قیمت، حالا شاهد ورودشان به پیشتازی در تولید سجاده هوشمند هستیم. سجاده‌ای که ارکان نماز و بخش‌های مختلف آن را بدقت و با صوتی زیبا پخش می‌کند.

تعداد بازدید : 656
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلامرضا شالچی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
1
11
با سلام و وقت بخیر

در خرداد ویدیویی با عنوان خلاقیت چینی ها در خصوص ابداع سجاده هوشمند در سایتها و فضای مجازی وایرال شد،پیرو آین ویدیو به اطلاع میرساند که از سال 1397 سجاده هوشمند با کیفیت ایرانی اختراع و در کشور عزیزمان تولید میشود . لذا خواهشمندم در جهت حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و مبارزه با ورود این محصول ترتیبی اتخاذ فرمایید تا مصاحبه حضور با مخترع و تولید کننده این محصول انجام پذیرد .
با تشکر - غلامرضا شالچی
فیروز موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
1
3
چینی ها سجاده هوشمند درست کردن دوسال بعد جناب شالچی اختراع کردن بعد الان دنبال مصاحبه اند کلا هیچ جنس خارجی نیاد شما جنسات را به ملت بفروشی، اگه جنست خوبه بشین رقابت کن
همایون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
1
2
خیلی عالیه
ساحل فرامرزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
1
واقعا عالیه
ستایش محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
0
عالی من میخوام قیمتش چند
مدیر پایگاه

سلام 
در سایت های فروش جستجو کنید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین