پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
سردبیر خبرگزاری دانشجو، در رابطه با نهضت ملی مسکن و جانمایی و اطلاع رسانی درباره این پروژه، اظهار داشت: در زمینه تحویل ۴ میلیون مسکن مسئولین مختلف اظهار نظر‌هایی دارند. آقای رضایی کوچی گفته بودند که حداقل ۴ ماه از برنامه عقب هستیم و برای ۲ میلیون مسکن جانمایی شده و زمین‌ها تحویل وزارت راه و شهرسازی شده است؛ و در برنامه تهران ۲۰ آقای بدری عضو کمیسیون عمران گفتند که برای یک میلیون و سیصد و چهل هزار واحد کلنگ زنی انجام شده است. خب پروژه مسکن که در یک آزمایشگاه انجام نمی‌شود این پروژه در زمینی انجام میشود پس باید با رسانه در میان گذاشته شود و برای مردمی که ثبت نام کرده اند، مشخص شود و اطلاع داده شود که یک واحد با این ویژگی‌ها در فلان منطقه به شما تحویل داده خواهد شد. وی بیان داشت که این بی خبری خود آرامش روانی بازار و مردم را بهم میزند و زمینه را برای اتفاق افتادن شایعات مختلف فراهم می‌کند.
شعار سال: محمدمحسن فیضی‌پور در برنامه دادستان گفت: مسئله ساخت مسکن یک پروژه آزمایشگاهی نیست و حتما در یک زمینی ساخت و ساز آن انجام می‌شود. ساختمان‌هایی که شروع به ساخت شده را به اطلاع مردم و رسانه‌ها برسانید تا قابل پیگیری باشد.
 
تعداد بازدید : 4


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۱۵۸۳۷، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین