پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: احداث کارخانه ذوب‌آهن در این منطقه و با توجه به بحران آبی که نطنز با آن مواجه است کار اشتباهی بود.
شعار سال: محمد اسلامی، عصر دیروز (پنجشنبه، ۲۶ خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در منطقه با تنش آبی بالا قرار دارد و با بحران آب روبرو است، ساخت کارخانه ذوب‌آهن در گذشته در این منطقه اشتباه بوده است.

وی افزود: باید همه مناطق ظرفیت سنجی شوند و نسبت به ظرفیت آن منطقه اقدام کرد نه اینکه برای ایجاد اشتغال در این منطقه که با تنش آبی روبرو است چنین اقدامی را انجام داد.

معاون رییس جمهور گفت: متاسفانه بعضی مواقع اقدامات کپی شده در برخی مناطق مستعد، برای برخی مناطق غیر مستعد مشکل ساز است و نشان از نبود بررسی دقیق دارد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم برای این منطقه، تثبیت جمعیت روستایی با ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای روستاهاست که باید در دستور کار قرار بگیرد.

اسلامی، پیرامون موضوع نهضت ملی مسکن در نطنز و مشکلات آن خاطرنشان کرد: امروز در دیدار چهره به چهره با مردم نطنز، عنوان شد که برخی از مسئولان گفته‌اند زمین برای این کار نداریم و فعلا پروژه نهضت ملی مسکن در این منطقه متوقف شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد به زودی زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در نطنز موقعیت‌یابی و تعیین شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۳۲۶۱۸۷۴۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
تو هیچ کاری این بررسی های دقیق صورت نمیگیره و آخرش هم که معلومه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین