پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
دولت پیشبرد امور عراق نسبت به اخبار منتشرشده درباره تعطیلی شماری از سفارتخانه‌های خارجی به ویژه عربستان در این کشور واکنش نشان داد.
شعار سال: دولت پیشبرد امور عراق نسبت به اخبار منتشرشده درباره تعطیلی شماری از سفارتخانه‌های خارجی به ویژه عربستان در این کشور واکنش نشان داد.

چند روزی است اخبار ضدونقیضی در رابطه با تعطیلی سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک برخی از کشور‌ها در بغداد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی عراقی منتشر می‌شود.

در این گزارش‌ها که در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و تویتر به شدت دست به دست می‌شود آمده است، ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و چند کشور عربی از جمله عربستان سعودی و کویت هیات‌های دیپلماتیک خود را از بغداد خارج کرده‌اند.

این اخبار که همزمان با شدت گرفتن بحران سیاسی و استفعای نمایندگان فراکسیون صدر در سطح وسیعی منتشر شده، باعث واکنش دولت عراق و تکذیب صریح آن شد.

یک منبع آگاه در وزارت خارجه عراق در این باره به فرانس پرس گفت: این اطلاعات صحت ندارد و تمامی سفارتخانه‌ها فعالیت طبیعی خود را انجام می‌دهند.

برخی منابع عراقی، صفحات نزدیک یا حداقل طرفدار جریان مقتدی صدر در فضای مجازی را به انتشار چنین اخبار متهم می‌کنند و مدعی‌اند این کار برای افزایش تشنج در صحنه سیاسی عراق صورت گرفته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۵۸۲۹۸، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
هر کاری که از دستشون بربیاد انجام میدن که فضا رو متشنج کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین