پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۷۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
به فاصله چند دقیقه، لینک مربوط به اعلام نتایج از روی سایت سازمان سنجش حذف و اعلام شد که اعلام نتایج به زمان دیگری موکول شده است. بررسی های مجدد نشان داد که بعد از چند ساعت ، مجددا نتایج اعلام گردید. لازم به توضیح است که بر اساس اخبار دریافتی بیش از ۴۵۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد بیش از ۱۳۶ هزار نفر پذیرفته خواهند شد.
شعار سال: دقایقی قبل نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش بارگذاری شد و برخی نیز موفق به مشاهده نتیجه شدند.به فاصله چند دقیقه، لینک مربوطه حذف و اعلام شد که اعلام نتایج به زمان دیگری موکول شده است.

پیش از این اعلام شده بود که نتایج بین ۲۸ تا ۳۰ خرداد منتشر خواهد شد. بررسی های تکمیلی نشان داد که نتایج با تاخیری چند ساعته مجددا منتشر شد. 

کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش اظهار کرد: همکاران سازمان سنجش در حال تست برای بارگذاری نتایج بودند و متوجه نشدند که سرور ارتباطی روشن است، به همین علت نتایج ارشد امشب اعلام شد، اما پس از انتشار حذف شد.

لازم به توضیح است که بر اساس اخبار دریافتی بیش از ۴۵۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد بیش از ۱۳۶ هزار نفر پذیرفته خواهند شد.
 
دفترچه انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روز سه شنبه ۳۱ خرداد در سامانه سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه خود سوالی دارند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۱ منحصراً از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org اقدام کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین