پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
در نشستی با حضور احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس و اعضای شورا تعدادی از روستا‌های شهرستان بندرعباس و قشم به میزبانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد، مسائل حوزه آب این روستا‌ها بررسی شد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این جلسه، اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای رفع نیاز‌های آبی روستا‌ها صورت گرفته است که تحقق آن‌ها باعث کاهش دغدغه‌های مردم خواهد شد.

عبدالحمید حمزه پور به یکی از برنامه‌های مهم آبفا در تامین نیاز‌های آبی روستا‌های بخش مرکزی بندرعباس اشاره کرد و افزود: پیش بینی لازم برای اتصال روستا‌های شمال بندرعباس به خط انتقال آب شیرینکن خلیج فارس با اولویت پنج روستای انتهایی خط فعلی در غرب تاریان صورت گرفته است که تکلیف آن بزودی مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، تخصیص لازم برای تامین آب از این محل صورت گرفته و خط انتقال آن در قالب جهاد آبرسانی احداث خواهد شد.

حمزه پورهمچنین به اقدامات در حال انجام آبرسانی در قشم اشاره کرد و افزود: با اضافه شدن سه ظرفیت جدید تامین آب در قشم، نیاز‌های مردم این روستا نیز از محل یاد شده نز تامین خواهد شد.

حمزه پور به عملیات توسعه و اصلاح شبکه در روستا‌های سرخا، گیشان و... نیز اشاره کرد و افزود: درخواست‌های مطرح شده از سوی نمایندگان مردم این منطقه در دستور کار و اقدامات لازم برای تامین نیاز‌های آبی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

در این نشست همچنین احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس با قدردانی از اقدامات انجام شده آبفا، موضوع آب یکی از خواسته‌های عمومی دانست و افزود: ما نیز از هر اقدامی که به تسریع در انجام آن بینجامد، دریغ نخواهیم کرد و پیگیری می‌کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۴۴۴۸۳، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین