پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
شهروندی ادعا کرده که با کم توجهی وارد لینکی مسئله دار شده و با تکمیل اطلاعات، حسابش را تا سقف ۱۰ میلیون تومان خالی کرده اند. تا اینجای داستان درست. اما در ادامه می‌گوید که با شماره شهروند برای ۱۰۰ نفر دیگر پیامک ارسال شده و با کارتش از دیجی کالا سفارش خرید ۱۶ میلیون تومان کالا داده شده است. آیا پلیس فتا دو ادعای دوم را تائید می‌کند؟ چگونه امکان چنین چیزی می‌تواند وجود داشته باشد؟

شعار سال: استقرار پلیس تخصصی در فضای سایبری کشور، تا حدی باعث افزایش امنیت شده است. اما کم کاری‌هایی چند از این پلیس هم دیده می‌شود. بعنوان مثال مدام در خصوص کلاهبرداری و فیشینگ هشدار می‌دهد، اما نمی‌گوید که چگونه این گونه جرائم قابلیت اجرایی پیدا می‌کنند. آگاه سازی مردم در خصوص شیوه پیاده سازی برخی از جرایم، باعث تشدید توجه شان به هشدار‌ها خواهد شد.

تعداد بازدید : 32

اخیرا شهروندی در فضای مجازی ادعا کرده که با کم توجهی وارد لینکی مسئله دار شده و با تکمیل اطلاعات، حسابش را تا سقف ۱۰ میلیون تومان خالی کرده اند. تا اینجای داستان می‌تواند کاملا طبیعی و درست باشد. اما در ادامه مدعی می‌شود که با شماره شهروند برای ۱۰۰ نفر دیگر پیامک ارسال شده و با کارتش از دیجی کالا سفارش خرید ۱۶ میلیون تومان کالا داده شده است. آیا پلیس فتا دو ادعای دوم را تائید می‌کند؟ چگونه امکان چنین چیزی می‌تواند وجود داشته باشد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین