پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
یکی از مدل‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای در بانک پاسارگاد که همراستایی بالایی با اقتصاد مقاومتی و تحول آفرینی صنعتی دارد، سرمایه گذاری روی زنجیره‌های تولیدی در بخش معدن و ارتقا قابلیت‌های کشور برای کاهش خام فروشی است. مجتمع فولاد بوتیای کرمان نیز با این رویکرد تحت حمایت خاص بانک پاسارگاد قرار گرفته و به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران، از توان تحول آفرینی بالایی برخوردار است. روز پنجشنبه، این مجتمع مورد بازدید هیئت مدیره بانک پاسارگاد قرار گرفت و در روز دوشنبه جاری، شاهد حضور مدیرعامل میدکو برای ارزیابی وضعیت عملکردی برنامه‌ها و اقدام با هدف تسریع در برنامه ها، بود.

شعار سال: با توجه به اهمیت شرکت بوتیای ایرانیان در صنایع معدنی و ذوب فلزات کشور، در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ اعضای هیئت مدیره بانک پاسارگاد از مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان روند تولید کارخانه‌های گندله سازی و فولاد سازی و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام شرکت فولاد بوتیای ایرانیان قرار گرفتند.

بازدید هیئت مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل میدکو از مجتمع تحول آفرین فولاد بوتیای ایرانیان
بعد از اتمام بازدید هئیت مدیره بانک پاسارگاد از مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان در روز پنج شنبه، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۰، پروژه‌های مجتمع مورد بازدید دکتر پورمند مدیر عامل شرکت مادر تخصصی میدکو قرار گرفت.
بازدید هیئت مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل میدکو از مجتمع تحول آفرین فولاد بوتیای ایرانیان
در این بازدید به شکل خاص به رفع نیازمندی‌های پروژه و فرآیند‌های تسهیل در برنامه‌ها تاکید شد.
لازم به توضیح است که شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (سهامی خاص) در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه " میدکو " (سهامی عام) شروع به کار نمود. این شرکت با هدف تکمیل زنجیره تامین فولاد کشور و رسالت جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی اقدام به ایجاد کارخانجات تولید کنسانتره، گندله، احیا مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری و نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۵۰ مگاواتی نموده است. مجتمع کارخانجات فولاد بوتیای ایرانیان با احتساب ۱۰۳ هکتار اراضی فضا‌های جنبی و غیر صنعتی مجموعا در زمینی به مساحت ۶۶۳ هکتار در استان کرمان و در ۲۷ کیلومتری غرب شهر کرمان احداث شده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
چرا فقط چندتا بانک خاص وارد این نوع پروژه های توسعه ای می شوند و سایر بانک ها مجبور به اجرا نیستند؟ مگر حقوق نمی گیرند که از این کارها کنند و این پروژه ها را جلو ببرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین