پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
میثم قربانی عضو شورای شهر شهریار در جلسه رسمی امروز شورا با اشاره به اجازه‌ای که شورا به شهردار برای دریافت هبه از ساخت و ساز‌های غیرمجاز تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان داده است گفت: چرا در گزارش تفریغ بودجه درآمد شهرداری از محل هبه‌ها صفر اعلام شده است در حالی که در شهر ساخت طبقات غیرمجاز وجود دارد! آیا شهرداری هیچگونه هبه‌ای از ساخت و ساز‌های غیرمجاز دریافت نمی‌کند که عدد آن صفر اعلام شده است؟!

شعار سال: میثم قربانی عضو شورای شهر شهریار در جلسه رسمی امروز شورا با اشاره به اجازه‌ای که شورا به شهردار برای دریافت هبه از ساخت و ساز‌های غیرمجاز تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان داده است گفت: چرا در گزارش تفریغ بودجه درآمد شهرداری از محل هبه‌ها صفر اعلام شده است در حالی که در شهر ساخت طبقات غیرمجاز وجود دارد! آیا شهرداری هیچگونه هبه‌ای از ساخت و ساز‌های غیرمجاز دریافت نمی‌کند که عدد آن صفر اعلام شده است؟!

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: می‌گویید مثلا ساختمان خدمات شهر که در آشوب‌های سال ۹۸ تخریب شده بود از محل همین هبه‌ها مجددا بازسازی شده است، خوب اشکال ندارد مستندات درآمد‌های حاصل از هبه‌ها و هزینه بازسازی این ساختمان کجاست؟! چرا شفافیت مالی در این خصوص وجود ندارد! مستندات آن به شورا ارسال شود با پول همین هبه‌ها بسیار بیش از این‌ها می‌شد برای شهر کار کرد! اما کجاست؟!

 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین