پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
روز شنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱، امیرحسین نادری پس از تشریفات اداری به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب شد.

شعار سال:  امیرحسین نادری که از ابتدای سال جاری به عنوان سرپرست در «تاصیکو» مشغول به کار شده بود، روز شنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱، با حضور ابراهیم بازیان، مدیرعامل و سایر معاونان «شستا» و اعضای هیات مدیره «تاصیکو»، پس از تشریفات اداری به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین منصوب شد.

وی از مدیران جوان با ۲۳ سال تجربه در صنعت و فعالیت در حوزه فولاد و صنایع معدنی و مدیریت در شرکت‌های مختلف صنعتی و بورسی است. مدیرعاملی شرکت‌هایی مانند ملی فولاد ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ریاست و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولاد هرمزگان، فولاد تاراز، فولاد متیل و همچنین مشاور رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، ازجمله سوابق مدیریت نادری برشمرده شده است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می‌متالز، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر:۲۶۳۴۷۶، felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین