پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برخورد‌های قهری در موضوع عفاف و حجاب نتیجه بخش نیست و این مهم نیازمند بررسی دقیق است.

شعار سال: اکبر پورات روز چهارشنبه در جلسه عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار کرد: برخورد‌های قهری در موضوع عفاف و حجاب نتیجه بخش نیست و آسیب شناسی این موضوع یک ضرورت انکارناپذیر است.


وی ادامه داد: این مهم نیازمند بررسی دقیق است تا مشخص شود که چرا وضعیت عفاف و حجاب در ادارات و سازمان‌ها به این سمت و سود رفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه حوزه علمیه و علما دارای ظرفیت مناسبی هستند نیاز است از این توان برای توجه بیشتر به مقوله حجاب و عفاف استفاده کرد.

پورات بیان کرد: عامل اصلی پیشرفت قرارگاه عفاف و حجاب بین همه دستگاه‌های اجرایی تعامل، هم افزایی و هماهنگی است که به عنوان یک ضرورت مهم در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هم گفت: نشست‌های متعددی با دستگاه‌ها در راستای هماهنگی در برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شده است.

سید عباس موسوی‌نژاد خاطر نشان کرد: به منظور توانمندسازی تولیدی‌ها و طراحان دوخت با ۱۳ واحد تولیدی و ۳ تعاونی نشست برگزار شده است.

 به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: هفته عفاف و حجاب از ۲۱ تا ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱ تیر۱۴۰۱، کد خبر:۱۴۰۱۰۴۰۱۰۰۳۸۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین