پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
شورای اوقاف و امور مقدسات اسلامی در قدس اشغالی درباره حفاری‌ها و فعالیت‌های مشکوک و پنهانی اسرائیل در اطراف مسجدالاقصی از دو سمت جنوبی و غربی بنای خارجی این مسجد که جزو اوقاف اسلامی است، هشدار داد.
شعار سال: شورای اوقاف قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مدتی پیش متوجه فعالیت‌های گروهی از کارگران و حفاری‌های اسرائیل در اطراف مسجدالاقصی و منطقه دیوار البراق و کاخ‌های اموی در مجاورت پایه‌های زیرین مسجدالاقصی شده است که در آن کارگران به صورتی مشکوک اقدام به تخلیه خاک و ایجاد سوراخ‌هایی در دیوار‌های مجاور دیوار جنوبی این مسجد می‌کنند و از طریق تخلیه راهرو‌ها تلاش می‌کنند حفاری‌های خود را پنهان کنند.

در ادامه بیانیه این شورا آمده است: علاوه بر این عملیات شکستن یک سنگ تاریخی مهم و بیرون آوردن تدریجی آن در این مکان مقدس رویت شده و این اقدام ماههاست ادامه دارد به طوری که این سنگ اکنون کوچک شده و اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند آرام آرام آن را از بین ببرند.

شورای اوقاف و مقدسات اسلامی قدس نسبت به تداوم تخریب علائم تاریخی و دینی اماکن چسبیده به مسجدالاقصی و تخریب آن‌ها توسط اسرائیل هشدار داده و خواستار توقف فوری حفاری‌های مشکوک در اطراف مسجدالاقصی شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۹۶۱۳۸، www.fa.shafaqna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین