پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا بیان داشته است که به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرحی را برای اعطای بلیت رایگان به زوج‌ها اجرا می‌کنیم. زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ تیر امسال مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوج‌هایی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۲۱ تیر ۱۴۰۰ تا ۱۵ تیر امسال باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود. سوال اینجاست که با کدامین حق از بیت المال بشکل گزینشی خرج می‌کنند؟ تکریم و بزرگداشت فرهنگ ازدواج امری بشدت پسندیده است. اما نباید بین اسم مبارک علی و زهرا با سایر اسامی، هیچگونه تمایزی گذاشت. درخواست اصلاح با قید فوریت را داریم.
شعار سال: علیرضا علی‌سلیمانی گفت: تمام زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ تیر امسال مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوج‌هایی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۲۱ تیر ۱۴۰۰ (روز ازدواج سال گذشته) تا ۱۵ تیر امسال باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود.

به گفته سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا در این طرح به صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط اعلام شده، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا ۳۰ دی امسال اعطا می‌شود.

زوج‌ها برای ثبت نام در قرعه‌کشی، باید صفحات اول و دوم شناسنامه زوج‌ها تا تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۱ را به اینستاگرام این شرکت ارسال کنند.

در صورتی که هر یک از زوجین در یک سال گذشته با یکی از قطار‌های رجا سفر کرده باشند و مدرکی مانند بلیت یا مشخصات سفر همراه با سایر مدارک مرتبط را ارسال کنند، شانس برنده شدن در قرعه کشی افزایش خواهد یافت.

این قرعه‌کشی قرار است، در روز ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ مصادف با ولادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۲۷۱۸۶، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین