پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۰۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
عدم شفافیت در فرآیند حفاظت از سوالات کنکور، شائبه‌های زیادی را ایجاد کرده است. داستان زمانی پیچیده‌تر می‌شود که شاکی خصوصی هم وجود ندارد و آن‌هایی هم که احتمالا به سوالات دسترسی داشته اند، منطقا هیچ حرفی نمی‌زنند. حال سازمان سنجش ساعت‌ها بیاید و در خصوص برخورد با تقلب احتمالی حرف بزند، دردی از درد‌های داوطلبان و خانواده‌ها را حل نخواهد کرد. نهاد ناظر بر ادعا‌های حفاظتی سازمان سنجش چیست؟ آیا می‌توان صرفا به ادعای یک سازمان تخصصی اعتماد کرد؟ جایگاه نظارت مشارکتی کجاست؟
شعار سال: سی درصد از سوالات بدون پاسخ به قیمت ۲۰ میلیون تومان و با پاسخ ۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت‌ها در رشته‌های مختلف متفاوت است و تا ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.
پلیس فتا ادعا می‌کند که سوالات فروخته شده، عموما سوالات پر تکرار یا سوالات دارای احتمال بالا برای آمدن است. اما در مقابل، هیچ پاسخ قانع کننده‌ای برای افکار عمومی برای شیوه نظارت بر قرنطینه سوالات وجود ندارد.
چرا باید ادعا شود که چند ساعت قبل از امتحان سوال بدست دانش آموز می‌رسد؟ آیا شائبه درز سوالات از حوزه‌های امتحانی مطرح نمی‌شود؟

منتظر توضیحات سازمان سنجش در این خصوص هستیم.
تعداد بازدید : 204
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
خیلی تقلب شده. اینا می گن نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین