پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۴۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
یکی از آسیب‌های تداومی در جمهوری اسلامی ایران، اجازه به سلیقه گرایی افراطی منجر به اولویت دادن به فروع بجای اصول و پایه هاست. اولویت‌هایی مثل حل تاخیر در ازدواج جوانان، ضرورت جوانی جمعیت، تعریف مشوق‌های موثر منجر به افزایش گرایش جوانان به ازدواج و فرزندآوری، جای خودش را به ورزشگاه، روسری و گشت ارشاد و طرح صیانت و کنترل فضای مجازی داده است. این حرف به معنای کم توجهی به امورات فرعی نیست، بلکه تاکید روی شناخت اولویت‌ها و وزن دادن اقدامات و برنامه هاست. اگر این کلیپ را دیدی و بعنوان یک مسئول کارنامه دنیوی و اخروی خودت را جلوی چشمانت ندیدی، در دین داری خودت یقینا شک کن.
شعار سال: جوانان ما بدلیل ضعف تربیتی در سه گانه خانواده- جامعه- مدرسه، ضعف پرورش دینی در مدرسه- جامعه، مشکلات شدید اقتصادی و کم توجهی به حل آن‌ها و تقویت مهارت‌ها و سبک‌های زندگی، در حال نابود کردن خودشان و انحرافات شدید و البته عموما پنهان هستند.

در جا‌هایی هم که این انحرافات خود را نشان می‌دهند، صدای وااسفای برخی ظاهرگرا‌ها بلند می‌شود. ظاهر گرا‌هایی به باید عموما آن‌ها را جزو متعصبین و منتفعین دسته بندی کرد.

به جوان چه اموختیم که الان از او دیکته بی غلط می‌خواهیم. چرا دین و دنیای خودمان و دیگران را به آتش می‌کشیم. تا کی نظام مقدس اسلامی باید از این طرز رفتار عده‌ای تندروی کم عمل صدمه ببیند.

آقایان عزیز، اگر دلواپس تمدن اسلامی - ایرانی هستید، اگر نگاه بینا نسلی دارید، اگر علاقمند به جمهوری اسلامی هستید و وفادار به ولایت و انقلاب، در نوع رفتار‌های خودتان تجدید نظر کنید. در غیر این صورت جوانان گام دوم انقلابی آستین‌ها را محکم‌تر بالا زده و با متعصبین و منتفعین ان کاری را می‌کنند که امامین انقلاب از آن به یوم الله یاد کردند و طرح نو در انداختن. مسلم بدانید که نتیجه آن برخورد‌ها کنار زدن منطقی و قانونی و شرعی تندرو‌ها و تند روی‌ها خواهد بود.

انقلاب اسلامی، رایگان بدست نیامده که اجازه منفعت طلبی و سلیقه گرایی در آن داده شود.
تعداد بازدید : 11
تعداد بازدید : 8

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
وا اسفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
کوکلیپش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین