پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
معاونان نخست وزیر آذربایجان، روسیه و ارمنستان در تاریخ ۳ ژوئن توانستند در مورد مسیر آینده به استثنای یک قطعه ۶ کیلومتری به توافق برسند. این کریدور مسیری را برای کالا‌های ترکیه و سایر کالا‌ها به قفقاز، فدراسیون روسیه و کشور‌های آسیایی از طریق دریای خزر باز می‌کند. در چنین وضعیتی باید پرسید که آیا دستگاه دیپلماسی کشور بیدار است؟

شعار سال: به گزارش ایزوستیا، معاونان نخست وزیر آذربایجان، روسیه و ارمنستان در تاریخ ۳ ژوئن توانستند در مورد مسیر آینده به استثنای یک قطعه ۶ کیلومتری به توافق برسند.

این چه معنایی برای منطقه خواهد داشت:

این کریدور قلمرو اصلی آذربایجان را از طریق خاک ارمنستان به نخجوان متصل می‌کند.

این به باکو امکان می‌دهد کالا‌های خود را به ترکیه عرضه کند و روسیه و کشور‌های آسیای مرکزی مسیر جدیدی را به سمت بنادر مدیترانه باز خواهند کرد.

این کریدور مسیری را برای کالا‌های ترکیه و سایر کالا‌ها به قفقاز، فدراسیون روسیه و کشور‌های آسیایی از طریق دریای خزر باز می‌کند.

الکساندر کاراوایف، اقتصاددان، معتقد است که هرگونه جایگزینی برای دسترسی روسیه به بنادر اقیانوسی تحت تحریم‌ها برای تعدادی از بخش‌های اقتصاد روسیه «به نظر می‌رسد راه نجاتی است».

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مطالعات آذربایجان

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین