پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
یک کودک دیگر بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر قم جان باخت. این دومین حادثه مشابه در روز‌های اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می‌شود. روز شنبه نیز سگ‌های ولگرد منطقه دامشهر قم یک کودک ۴ ساله را به کام مرگ کشاندند.
شعار سال: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از جان باختن پسربچه ۶ ساله بدنبال حمله سگ‌های ولگرد در منطقه دامشهر قم خبر داد.

دکتر علی بیگدلی گفت: ظهر امروز جمعه بدنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه این کودک شش ساله پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

این دومین حادثه مشابه در روز‌های اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می‌شود.

روز شنبه نیز سگ‌های ولگرد منطقه دامشهر قم یک کودک ۴ ساله را به کام مرگ کشاندند.
تعداد بازدید : 79

شهرک دامشهر در فاصله ۱۲ کیلومتری قم و در محدوده جاده شهرستان جعفریه است که به علت فعالیت بیش از ۱۰۰۰ واحد دامداری صنعتی در آن، خانواده‌های کارگری زیادی نیز در داخل آن زندگی می‌کنند. این شهرک علاوه بر تولید سالانه هزاران تن فرآورده دامی، محل خرید و فروش دام از ۲۹ استان کشور نیز به شمار می‌رود.


گزارش حمله سگ‌های ولگرد به کودک ۴ ساله

تعداد بازدید : 31
 
نگاهی به سگ‌های ولگرد در پی کشته شدن ۲کودک در قم

سگ‌های ولگرد، عامل برهم زدن نظم، امنیت و پاکیزگی
تعداد بازدید : 24
هنوز ده روز از کشته شدن دو کودک نگذشته که حامیان سگ‌های ولگرد رفتن دامشهر قم و مانع جمع‌آوری سگ‌های حمله کننده به انسان و بیماری‌زا شدند!

فقط اونجایی که یکی از اهالی میگه: اونوقتی که به بچه من حمله می‌کرد کجا بودی؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۴۹۴۹۱۳، www.iribnews.ir/ و سایر منابع 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین