پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
«محمدرضا غلامرضا» به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور منصوب شد. از محمدرضا غلامرضا رزومه مشخصی در دسترس عمومی قرار ندارد و برخی از تحلیل گران از امنیتی بودن این چهره صحبت می کنند.
شعار سال: آیین معارفه «محمدرضا غلامرضا» معاون سیاسی جدید وزارت کشور، صبح امروز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور «احمد وحیدی» برگزار شد.
برررسی ها در خصوص گذشته عملکردی آقای محمدرضا غلامرضا با ابهاماتی چند همراه است. بر این قاعده برخی از تحلیل گران ، صحبت هایی درباره امنیتی بودن ایشان می کنند. شنیده های غیر رسمی بیان می دارد که ظاهرا غلامرضا پیشتر معاون سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه بوده و همچنین در سطح معاونت وزیر اطلاعات و اداره سازمان اطلاعات استان تهران نیز فعالیت مدیریتی داشته است . 
برخی از منتقدین نیز بیان داشته اند که آیا این مدیر نظامی- امنیتی در ردای معاون سیاسی جدید وزیر کشور که مهم‌ترین سمت این وزارت خانه است، می تواند منشاء وفاق گروه‌های سیاسی و اجتماعی در کشور باشد و یا انتصاب چنین شخصی با این شیوه انتصاب ناگهانی پیام روشنی به امنیتی کردن بیشتر فضای سیاسی کشور است؟


پیش از این «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزیر کشور بود که ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از سمت خود کناره‌گیری کرد؛ وی ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با حکم وحیدی این مسئولیت را عهده‌دار شده بود. گمانه زنی در خصوص علل کناره گیری محمدباقر خرمشاد و اختلافات او با وزیر کشور ، ادامه دارد.
 
 
«محمدرضا غلامرضا» معاون سیاسی وزارت کشور شد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۸۰۹۵۶۲، www.irna.ir / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
در هیچ کجای دنیا سعی نمی کنن چهره های امنیتی یا وابسته به امنیت را به مسند اجرایی بنشانند. مگر در حوزه دیپلماسی و بعنوان سفیر. چرا در جمهوری اسلامی ایران به این ظرافت نگاه، توجه کافی نمی شود. امنیت اگر کنترل نشود، خودش دولت ایجاد می کند در دولت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین