پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
تصادفی بین موتور و خودرو در یزد صورت می‌گیرد و راکب موتور بشدت صدمه می‌بیند. یک رهگذر که اتفاقا پزشک هم بود در صحنه حضور داشت و تا رسیدن نیروی اورژانس، احیای راکب موتور را دنباله گیری نموده و حیات را به مصدوم باز می‌گرداند. صداسیما از این واقعه گزارشی تهیه نموده و هیچ اشاره‌ای به پزشک بودن خانم دکتر نمی‌کند. این واقعه مورد اعتراض نظام پزشکی کرمان قرار می‌گیرد.
شعار سال: چند روز پیش در چهارراه پژوهش یزد تصادفی رخ داد که در این حادثه موتورسوار در اوج گرما و مصدومیت فاصله‌ای بسیار اندک تا مرگ داشت. کار ارزشمند شهروند یزدی در نجات جان موتورسوار حادثه دیده قابل تقدیر است. با حضور به موقع و کار ارزشمند بانوی یزدی این جوان احیا شد و به زندگی برگشت. مصدوم پس از اقدامات اولیه اورژانسی به بیمارستان منتقل و بعد از چند روز ترخیص شد. خانم دهقان نیری پزشک یزدی و کارمند مرکز بهداشت نیر در شهرستان تفت است که فرشته نجات و ناجی جوان موتور سوار شد و حالا خانواده این جوان و شهردار یزد برای تجلیل و تقدیر از این فرشته نجات به محل کار وی، رفتند.
تعداد بازدید : 66
همانگونه که ملاحظه می‌شود، صدا و سیما گزارشی تهیه می‌کند و در تمام گزارش، از دکتر به عنوان بانو نام می‌برند. حتی صحبت‌های خانواده مصدوم را تقطیع می‌کنند که عنوان دکتر حذف شود. بعد نظام پزشکی کرمان نامه‌ای در اعتراض به صدا و سیما نوشته اند که تصویرش را می‌بینید.
حذف عنوان «پزشک» برای خانم دکتر یزدی توسط صداوسیما
باید از مدیران صداسیما پرسید که واقعا چرا؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین