پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۷۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
میرزایی، کارشناس اقتصادی در برنامه زنده شبکه سه می‌گوید که سامانه املاک و اسکان در دوره اسلامی یک اجرای ضعیف شد، سپس یک پرده برداری نمایشی شد و در نهایت هم هک گردید. قاسمی، وزیر راه و شهرسازی شخصا خبر هک سامانه املاک و اسکان بدون بک‌آپ را به مردم گفتند. سه میلیون نفر مسکن خود را در این سامانه ثبت کردند؛ مگر چند بار می‌شود به مردم بگوییم که ثبت‌نام کنید؟ سوال اینجاست که آیا نباید این سطح از اهمال، قصور و تقصیر، مطابق ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی با موضوع ترک فعل پیگرد قضایی شود؟
شعار سال: حسین میرزایی از معضلی می‌گوید که سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آن روزه سکوت گرفته است. پاک شدن اطلاعات سامانه املاک و اسکان و سکوت سازمان بازرسی؟
تعداد بازدید : 19
آبرو ریزی سه باره و هک‌شدن سامانه املاک و اسکان بدون بک‌آپ گرفتن
آبرو ریزی سه باره و هک‌شدن سامانه املاک و اسکان بدون بک‌آپ گرفتن
میرزایی، کارشناس اقتصادی در برنامه زنده شبکه سه می‌گوید که سامانه املاک و اسکان در دوره اسلامی یک اجرای ضعیف شد، سپس یک پرده برداری نمایشی شد و در نهایت هم هک گردید. قاسمی، وزیر راه و شهرسازی شخصا خبر هک سامانه املاک و اسکان بدون بک‌آپ را به مردم گفتند. سه میلیون نفر مسکن خود را در این سامانه ثبت کردند؛
 
مگر چند بار می‌شود به مردم بگوییم که ثبت‌نام کنید؟ سوال اینجاست که آیا نباید این سطح از اهمال، قصور و تقصیر، مطابق ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی با موضوع ترک فعل پیگرد قضایی شود؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
1
خیلی خنده داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
داغون داغونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
مگه ایشون جزو همون مجموعه نیست. پس اصلا نمی تونه صالح برای نقد باشه. تعارض منافع ایجاد می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین