پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
آقای رئیسی در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی گفت: یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آن‌ها برای دریافت یارانه احراز شده است، به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود. هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان، ناحق است و باید با یقین کامل در این‌باره عمل کرد.
شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی که به ریاست آقای رئیسی برگزار شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گزارشی از روند رسیدگی به اعتراض کسانی که یارانه آن‌ها در جریان اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها قطع شده است، ارائه کرد.

در این گزارش با مرور شاخص‌های تعیین دهک‌های مشمول و دلایل حذف برخی خانوار‌ها از شمول دریافت یارانه تأکید شده که به اعتراضات، رسیدگی و پرداخت یارانه، به تناسب شاخص‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است.

رئیس جمهور پس از شنیدن این گزارش، تأکید کرد: بررسی‌ها دقیق، با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری‌ها و تفکیک بین حساب‌های تجاری و شخصی انجام شود تا حقوق ملت به طور کامل مورد توجه قرار گیرد و حق کسی پایمال نشود.

آقای رئیسی اظهار داشت: یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آن‌ها برای دریافت یارانه احراز شده است، به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.

رئیس جمهور گفت: هم پرداخت یارانه به افراد برخوردار و ثروتمند و هم قطع پرداخت به نیازمندان، ناحق است و باید با یقین کامل در این‌باره عمل کرد.

آقای رئیسی، همچنین تأکید کرد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرایط و تمهیدات لازم برای تفکیک اعضای خانوار، بررسی درخواست‌ها و اعلام نتیجه به متقاضیان را با رعایت زمان‌بندی‌های تعیین شده و در حداقل زمان ممکن، فراهم کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۵۰۰۶۸۴، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
تا ملاک شما برای پرداخت یارانه چی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین